Velkommen til Tine Fotballskole 2024

Fredag 16. august til søndag 18. august
Aldersgruppe 6 til 12 år (2018 til 2012)

Mastra IL Fotball inviterer barn fra 6 til 12 år til å delta på Tine Fotballskole. Dette er et tilbud til alle i denne aldersgruppen, uavhengig av mål og ambisjoner. Vi ønsker at arrangementer er preget av trygghet, trivsel og mestring for den enkelte deltakeren og at den skal stimulere deltakerne til å ville fortsette å spille fotball. På lørdagen vil det være fokus på øvelser og på søndagen er det i utgangspunktet turnering for alle.

Påmelding til Tine Fotballskole 2024!

Benytt deg av innmeldingsskjemaet i Spond for å melde deg på til Tine Fotballskole! Har du flere barn som skal delta kan du legge til flere deltakere før du fullfører påmeldingen med betaling. En må ikke være medlem i Mastra Idrettslag for å bli med på fotballskolen!

Påmeldingsfrist 14. august

Generell informasjon

NÅR

16. august til 18. august

HVEM

Alle barn fra 6 til 12 år!

Må ikke være medlem for å delta

HVOR

Mosterøy Stadion

PRIS

600,-

Inkludert

Ny fotball, T-skjorte, Tine bag, drikke, deltakelse, is og frukt

Instruktører

Spillere fra klubbens A-lag

Fredag 18. august kl. 18:00 - 19:00
Registrering av spillere og utlevering av utstyr. Her kan f.eks en fra familien komme innom å hente utstyr. Lagleder kan hente utstyr til sitt lag om ønskelig.

Lørdag 19. august kl. 10:00 - 14:00
Fotballøvelser med instruktører blant annet fra Mastras A-lag
Konkurranser med premier
Is til deltakerne etter avslutning

Lørdag 19. august kl. 14:00 - 16:00 (Dette er ikke bekreftet enda, avhengig av omberamming av A-lags kampen)
A-lags kamp på Mosterøy Stadion
Pausekonkurranse - hvem kommer nærmest midten?
Åpen kiosk fra 13:45 - 16:00

Søndag 20. august kl. 10:00 - ca. 13:00
Fotballturnering for alle lag - mini VM
Frukt til deltakerne under turneringen

Publikum

På fotballskolen ønsker vi at foreldre/ foresatte, søsken, slekt og venner kommer som tilskuere på turneringen søndag. Det er selvfølgelig hyggelig med tilskuere også på lørdagen.