Samhold, ikke bare idrett

Glede, mestring og fellesskap

Mastra damelag heiarop

Idretten for voksne åpner!

Endlige åpner idretten for voksne, og vi gleder oss til å igjen fra høsten tilby organisert aktivitet også for de over 20 år!

Det er en kjempe lettelse og endelig få lov til å organisere treninger og aktivitet også for de over 20 år! Covid-19 har påvirket alle klubbens medlemmer, men de som har hatt det tøffest er de over 20 år! Vi jobber nå med å fastsette treningstidene og oppstartsdato for de ulike idrettene våre og vi gleder oss å annonsere treningstidspunkt og oppstartsdato for de ulike aktivitetene! Covid-19 har gitt klubben frafall men vi ønsker alle gamle og nye medlemmer hjertelig velkommen tilbake!

Fotball damelag!
Mastra Fotball ønsker å starte opp ett damelag, damelaget vil bestå av jenter og kvinner fra de er 16 år (tilbud til de over 16 år om vi ikke har egne J17 eller J19 lag) og alle damer er velkommen uansett alder!

Hvilke idretter og treningsgrupper tilbyr vi for de over 20 år?

• Fotball - A-lag, B-lag, M50 og Damelag (nytt)
  • Håndball - Damelag
  • Futsal -  Herrer og mix
  • Innebandy - Herrer og damer
  • Badminton - mix

Vis interesse og meld deg på allerede idag!
Det har vært en del frafall pga. dårlig aktivitetstilbud, men pådriverne til idrettene er positive med nytt giv og samler nå troppene. Vi ønsker at alle som ønsker å bli med på et lag eller idrett om å melde seg inn og vise interesse. Det kommer ingen kostnader før aktiviteten er i gang og dere har fått prøvd idrettene!

Trykk her for mer informasjon om medlemsskap og innmeldingsskjema!

Kamptilbud
Det åpnes også for å spille kamper fra høsten, vårt a-lag i fotball og damelaget er påmeldt og vi gleder oss til mer kamp aktivitet igjen!