Velkommen til Tine Fotballskole 2023

Fredag 18. august til søndag 20. august
Aldersgruppe 6 til 12 år (2017 til 2011)

Mastra IL Fotball inviterer barn fra 6 til 12 år til å delta på Tine Fotballskole. Dette er et tilbud til alle i denne aldersgruppen, uavhengig av mål og ambisjoner. Vi ønsker at arrangementer er preget av trygghet, trivsel og mestring for den enkelte deltakeren og at den skal stimulere deltakerne til å ville fortsette å spille fotball. På lørdagen vil det være fokus på øvelser og på søndagen er det i utgangspunktet turnering for alle!

Påmelding til Tine Fotballskole 2023!

Benytt deg av innmeldingsskjemaet i Spond for å melde deg på til Tine Fotballskole! Har du flere barn som skal delta kan du legge til flere deltakere før du fullfører påmeldingen med betaling. En må ikke være medlem i Mastra Idrettslag for å bli med på fotballskolen!

Du vil få en ordrebekreftelse på mail fra Spond ved påmelding, sjekk innboks og søppel post.

Påmeldingsfrist 16. august

Generell informasjon

NÅR

18. august til 20. august

HVEM

Alle barn fra 6 til 12 år!

Må ikke være medlem for å delta

HVOR

Mosterøy Stadion

PRIS

600,-

Inkludert

Ny fotball, T-skjorte, Tine bag, drikke, deltakelse, is og frukt

Instruktører

Spillere fra klubbens A-lag

Fredag 18. august kl. 18:00 - 19:00
Registrering av spillere og utlevering av utstyr. Her kan f.eks en fra familien komme innom å hente utstyr. Lagleder kan hente utstyr til sitt lag om ønskelig.

Lørdag 19. august kl. 10:00 - 14:00
Fotballøvelser med instruktører blant annet fra Mastras A-lag
Konkurranser med premier
Is til deltakerne etter avslutning

Lørdag 19. august kl. 14:00 - 16:00
A-lags kamp på Mosterøy Stadion
Pausekonkurranse - hvem kommer nærmest midten?
Åpen kiosk fra 13:45 - 16:00

Søndag 20. august kl. 10:00 - ca. 13:00
Fotballturnering for alle lag - mini VM
Frukt til deltakerne under turneringen

Publikum

På fotballskolen ønsker vi at foreldre/ foresatte, søsken, slekt og venner kommer som tilskuere på turneringen søndag. Det er selvfølgelig hyggelig med tilskuere også på lørdagen.