Allidrett

bli med på allidrett for barn født i 2017 - 2019

Meld ditt barn på idag!

Allidrett

Mastra IL ønsker barn født i 2017, 2018 og 2019 velkommen til Allidrett i Mastrahallen tirsdager fra 17:00 til 18:00. Allidrett passer ypperlig for barn 4 til 6 år år som ønsker å prøve ulike idretter med hoved fokus på lek og moro!

Treningstider

Tirsdager i Mastrahallen fra 17:00 - 18:00

Mandager i Rennesøyhallen 17:30 - 18:30

Ønsker du å melde ditt barn på Allidrett? Meld deg inn i lenken eller ta kontakt med daglig leder på post@mastra-il.no.

Trenere

Maren Einarsen

TRENER RENNESØYHALLEN

maren.einarsen@outlook.com

Karl Olav Hodnefjell

TRENER MASTRAHALLEN

karlohodne@gmail.com

Fokusområde i allidrett-gruppen

Mastra Idrettslag ønsker å starte Allidrett for å gi et godt førstemøte med idretten for barn! Et aktivitetstilbud der barna blir godkjent med sin egen kropp gjennom ulike aktiviteter og idretter som stimulerer koordinasjonen-, balansen-, fysiske- og psykiske egenaskapene til barna. Detter gjøres med ulike øvelser, aktiviteter og leker som barna får prøve seg på, det vil være stort fokus på lek og moro da det skal være gøy å drive med organisert aktivitet for barn.

Hva vil allidretten inneholde?
Gjennom allidretten vil barna gå gjennom ulike hinderløyper, det vil være dans, gymelementer, de vil prøve på ulike idretter som fotball, håndball, basketball, innebandy etc og det vil selvsagt være masse lek!

Fokus på det sosiale
Noe av det viktigste barn kan utvikle er det sosiale, gjennom allidrett vil de møte barn fra andre barnehager og vil bli kjent med nye barn på egen alder. Vi vil legge til rette for at barn får et godt grunnlag til å utvikle seg sosialt og bli trygge på seg selv.

Veien videre

Mastra Fotball arrangerer Knotteskole fra og med høsten for de eldste i barnehagen, i år er det 2017-kullet. 2018 kullet må vente til neste år om de ønsker å bli med på Knotteskolen. Knotteskolen har stort fokus på lek og moro med fotball!

Mastra Håndball har tilbud fra og med det året ungene begynner på skolen - 2017 modeller. Her er det fokus på lek og moro med håndball!

Bli medlem i dag

Kontakt Mastra IL