Mastrauka

Gratis for alle barn mellom 6 til 12 år

Uke 32 - mandag til fredag 09:00 til 15:30 (levering fra 08:00)

Påmeldingen åpner 8 april kl. 18:00

Påmeldingslenke

Velkommen til MastraUka 2024

Mastra idrettslag inviterer alle barn i alderen 6-12 år (2018-2012) til aktivitetsuke mandag til fredag fra kl. 09:00–15:00 - med mulighet for levering fra 08:00.

Takket være støtten fra Barnas Sommer (Stavanger Kommune) kan vi i første omgang invitere 40 barn som kan delta gratis - det er første barn til mølle prinsippet og påmeldingen 8 april kl. 18:00

Dagene fylles med aktiviteter som gjennomføres av ungdommer + klubbens to ansatte. Fredagen avsluttes med grilling som en flott avslutning på «MastraUka».

Tilbudet gjelder for barn født mellom 2018 og 2012, og man trenger ikke være medlem i Mastra IL for å delta!

Informasjon til alle påmeldte i forhold til gruppeinndeling og oppmøte sendes ut minst en uke før aktivitetsuken.

Bilder fra MastraUka 2021

Trykk på bilde for å se bilder fra MastraUka 2021 og 2022!

Påmelding - 8 april kl. 18:00

Benytt deg av påmeldingsskjemaet i Spond for å melde deg på til MastraUka! Har du flere barn som skal delta på MastraUka må du fylle ut skjemaet flere ganger! En må ikke være medlem i Mastra Idrettslag for å bli med på MastraUka

Generell informasjon

NÅR?

Uke 32 - mandag til fredag

kl. 09:00 - 15:30 (levering fra 08:00)

HVEM?

Alle barn mellom 6 til 12 år!

Må ikke være medlem for å delta

HVOR?

Mosterøy Idrettspark, Mastrahuset

PRIS

GRATIS

Alle får hver sin t-skjorte.

MAT

Lunsj og frukt er inkludert!

Allergier må opplyses i påmeldinsskjema

Instruktører

Sommerjobb til ungdom mellom 13 til 20 år.

Voksne vil være til stede til hver aktivitet.

Informasjon om grupper og dagsaktiviteter

Vi vil dele deltakerne opp i grupper på basert på alder. Denne gruppen vil få et gruppenavn som beskriver gruppens ukesplan.

Alle vil være innom klubbens 3 primæridretter fotball, håndball og turn. Samtidig vil de være innom masse andre aktiviteter og idretter gjennom uken!

Dagsplan

Oppmøte

Opprop

11:15 - 12:15Lunsj og friminutt
12:15 - 15:00Aktiviteter
15:00 - 15:30Henting

Matservering

Deltakerne vil få lunsj hver dag, maten vil være brødmat* med ulike pålegg, frukt og grønt, samt drikke (obs. husk å ha med egen vannflaske til aktivitetene).

*Det vil være tilgang på glutenfrie alternativer

Lunsjlokaler: Mastrahuset

Utstyr

Håndball

Innesko

Utesko (til friminutt)

Turn

Turn sokker (eventuelt barfot)

Utesko til friminutt

Fotball

Fotballsko (eventuelt utesko)

Vannflaske

Klær etter været. Fotballen er utendørs uansett vær. Ved regn ta med ekstra tørt skift.

Aktivitetsgruppe

Utesko

Innesko

Klær tilpasset været

Sommerjobb for ungdom + frivillige

Er du mellom 13 til 20 år og ønsker en liten sommerjobb som instruktørr?

Vi søker ungdommer mellom 13 og 20 år til å bidra til som hovedinstruktør eller instruktør. Er dette noe for deg, meld din interesse i lenken under!

Du må kunne stille hele uken fra ca. 08:00 til 15:15, samt ha et godt humør, ståpåvilje og kunne ta ansvar! Mandag er forbeholdt turn-trenere da begge grupper skal ha turn. Resten av uken vil fordeles uavhengig av mandagen.

Vi trenger instruktører i fotball, håndball, turn og til andre aktiviter. Meld din interesse og erfaring i skjemaet.

Er du over 20 år og kunne tenkt deg å være frivillig?

Vi har flere funksjoner som trengs å fylles utover ungdommen som er trenere og instruktører.

Har du anledning til å bidra en dag eller flere dager, eventuelt noen timer? Registrer deg i skjemaet under. Her kan du velge dager og oppgaver, vi setter utrolig stor pris på alle som kan bidra!

Vi trenger hjelp til grilling, verter, transport, førstehjelp etc.

Viktig info vedrørende søking om sommerjobb!

Siste frist for å sende søknad for sommerjobb er 13. juni!

Det er begrenset med plasser så vi vil ta en vurdering om hvem som egner seg best til.

Vi ønsker at en skal kunne jobbe hele uken, men det er også mulig å velge enkelte dager.

Samtykke bilder

Vi i Mastra Idrettslag ønsker å dokumentere MastraUken, og ber dermed i innmeldingsskjemaet om samtykke til gruppe/lagbilder og eventuelt nærbilder hvor aktiviteten er i fokus!

For mer informasjon om samtykke, samt ekspempler på bilder venligst se vedlagt PDF-fil!

Kontaktpersonen til MastraUka er daglig leder Kenneth Fuglestad.

post@mastra-il.no

Bilde av Kenneth Fuglestad