Samhold, ikke bare idrett

Glede, mestring og fellesskap

Turn: To nye tilbud og en klassiker tilbake

Mastra IL Turn har gleden av å gi barn, ungdom og voksne i Rennesøy Kommunedel enda flere aktiviteter

Vi tilbyr nå to splitter nye tilbud og en klassiker tilbake igjen.

Tidligere har det blitt annonsert at Mastra IL Turn sammen med Finnøy IL Turn skal starte eget konkurranseparti, dette partier nå fullt og vi tar i mot ventelister. Men vi har enda mer spennende på gang!

Cheerleading
De som er født i 2011 - 2013 får nå muligheten til å bli med på et eget cheerleading parti. Dette tilbudet varer i første omgang fra 14.februar til 09.mai.
Mandager fra 18:00 - 18:55
Pris: 500kr i akt.gebyr

Maks 20 plasser
Påmelding: https://club.spond.com/landing/courses/mastra/3652963DB1324D70BC89B92DD383D0BF

DROP-IN
Vi ønsker tidligere gymnaster uansett alder (over 15år) hjertelig velkommen samt deltakere på konkurransepartiet over 15 år til et nytt konsept i Mastra - Drop-in tilbud. Her er det i prinsippet egentrening med tilgang på trampett og tumbling. En må kun betale medlemskontingent for å delta. Vi anbefaler også at alle utløser lisens i tilfelle uhellet skulle skje.
Treningen skjer på eget ansvar
Pris: 0,- i akt.gebyr  (krever kun medlemsskap i Mastra IL)

Det er to trenere med sikringskurs tilstede hele timen.

Gym-X endelig tilbake
Under koronaen stoppet det opp i Gym-X, men vi håper nå å få tilbudet opp å gå igjen.
Tilbudet varer fra 16.02.2022 . 11.05.2022
Onsdager: 17:00 - 18:00
Pris: 500kr i akt.gebyr

Dette er en time med fokus på styrke, kondisjon, balanse og koordinasjon som passer for alle. Vi håper at dette konseptet, som er utviklet av NGTF, bidrar til at helse, trening, sosialt felleskap og aktivitet skal være en del av hverdagen for enda flere på Rennesøy.

Ønsker du eller ditt barn å delta på noen av tilbudene?

Er du allerede medlem i Mastra, send e-post til daglig leder på post@mastra-il.no om hvilke aktiviteter du ønsker å delta på. Er du ikke medlem, bruk innmeldingslenken under "bli medlem"

Obs. se eget for cheerleading